خدمات پشتیبانی - فرتک، طراحی سایت و پیاده سازی فروشگاه اینترنتی

خدمات پشتیبانی فرتک

طراحی سایت پایان کار نیست! شروع یک تلاش برای ایجاد یک حس خوب میان کاربر و برند است. 

یکی از اصول شرکت فرتک ، همواره تلاش در راستای افزایش رضایت مشتریان خود بوده است . ساختار واحدهای خدماتی فرتک ، بصورت یک سازمان مستقل وکاملاً سرویسگرا تشکیل شده است که دراین راستا خدمات ما به روش های روز دنیای (ITIL) طراحی و ارائه شده است وپیروی ازروشهای اجرای نوین درحوزه‌های استقرار، آموزش وخدمات پس ازفروش محصولات نرم‌افزاری این شرکت، همواره به عنوان یک اصل غیر قابل تغییر و غیر قابل چشم پوشی شناخته می شود .

// خدمات پشتیبانی نرم افزاری 

واحد پشتیبانی و نگهداری نرم افزاری فرتک شامل پاسخگویی به سوالات و ابهامات ، کنترل اطلاعات ، تست نرم افزار و … می شود که کارمندان این واحد به صورت شبانه روزی  آنلاین پاسخگوی کاربران بوده و به رفع مشکلات احتمالی می پردازد .

برخی از خدمات مورد ارائه پشتیبانی نرم افزاری:

  1. رفع مشکلات و پاسخگوئی به ابهامات کاربران سیستم های نرم افزاری شرکت
  2. کمک به کاربران سیستم در تهیه RFC برای مشکلات و نواقص نرم افزارهای کاربردی
  3. ثبت مشکلات ناشناخته رخداده در سیستم های نرم افزاری
  4. انجام آزمون های معیارپذیرش سیستم ( UAT ) و تست نرم افزار به منظور شناخت مشکلات       سیستم قبل از بهره برداری
  5. ثبت ایرادات مشاهده شده و یا صحت عملکرد سیستم مورد آزمون و ارجاع مستندات به               مسئولان مربوطه
  6. کنترل اطلاعات Back Up به منظور اطمینان از صحت و سقم محتوای آنها و استفاده مطلوب در       مواقع لزوم در دوره های زمانی مختلف. و...

// خدمات پشتیبانی وب سایت

پشتیبانی و نگهداری وب سایت شامل مدیریت محتوا، بکاپ، آپدیت، اشکال گیری و بروزرسانی و کلیه سرویسهای مربوط می شود . بسته به حجم فعالیت سایت و گستره مخاطبان و مقدار زمان لازم برای تغییرات مورد نظر شما فرتک می تواند بسته خدمات پشتیبانی وب سایت متناسب با کار شما تعریف نماید.

به جرات می توان گفت اهمیت پشتیبانی و به روز رسانی وب سایت به اندازۀ طراحی و امکانات آن است. وب سایت شما مانند ویترین کسب و کار شماست و باید دائماً نمایشگر بهترین و با کیفیت ترین خدمات و محصولات شما باشد. ما معتقدیم پایان طراحی وب سایت پایان پروژه نیست و آغاز تعهد ماست برای روی غلتک افتادن کسب و کار شما …

دلایل پشتیبانی و نگهداری وب سایت شما :

  1. پلنهای ماهانه یا سالانه
  2. مدیریت تجاری یا محصولات
  3. ارتقای سایت
  4. افزودن امکانات جدید
  5. به روزرسانی محتوا و افزودن بخشها و مطالب جدید
  6. به روزرسانی های نرم افزاری یا امنیتی
  7. کمپینهای ایمیلی یا خبرنامه
  8. بکاپ
  9. تغییرات گرافیکی و ...

// تعرفه پشتیبانی و نگهداری